INCORPORA AJ. DE MONTGAT

L’ajuntament de Montgat s’adhereix al programa Incorpora de la Obra Social de La Caixa per afavorir la inclusió laboral de les persones més vulnerables del municipi.
El conveni, impulsat per la Fundació Privada el Molí d’en Puigvert, inclou un pla d’acció on s’estableixen diferents accions informatives i de sensibilització adreçades especialment al teixit empresarial de la localitat.
A la imatge un instant a l’acte de signatura del conveni. De esquerra a dreta, el Sr Jaume Farré, director del programa Incorpora, la Sra. Rosa Funtané, alcaldessa de Montgat i el Sr Miquel ângel Ruiz, gerent de la Fundació Privada el Molí d’en Puigvert.

ACORD MONTGAT INCORPORA

El ayuntamiento de Montgat se adhiere al programa Incorpora de la Obra Social de la Caixa para favorecer la inclusión laboral de las personas más vulnerables del municipio.
El convenio, impulsado por la Fundación Privada El Moli de Puigvert, incluye un plan de acción donde se establecen acciones formativas y de sensibilización dirigidas al tejido empresarial de la localidad. En la imagen un instante del acto de la firma del convenio.
De izquierda a derecha, el Sr. Jaume Ferré, director del programa incopora, la Sra. Rosa Funtané, alcaldesa de Montgat i el Sr. Miguel Angel Ruiz Diaz, gerente de la Fundación Privada El Moli de Puigvert.