Comunicacio

Per garantir l’èxit del nostre projecte és imprescindible fer visible la nostra tasca.Des de la Fundació hem creat diferents canals de comunicació, adreçats a tots el nostres públics, per tal de fer arribar als nostres agents el projecte i els objectius, els diferents processos d’implantació i, molt especialment, els nostres casos d’èxit.

TRANSPARÈNCIA

Pots consultar les nostres dades més importants per tal de donar informació suficient a les persones i que puguin conèixer la nostra acció socials

El Facebook de El Molí

MASSIMO DUTTI FOR & FROM

YOU TUBE

Ens en sentim orgullosos i volem compartir-los i mostrar-los com a elements incentivadors per continuar sumant esforços i recursos que ens permetin seguir endavant amb la nostra tasca d’integració socio-laboral de persones amb malaltia mental.

UNA MICA D’HISTÒRIA

Pots consultar les antigues webs: