Fundació

La Fundació El Molí d’en Puigvert és una entitat privada, d’iniciativa social i sense ànim de lucre, orientada a la inserció laboral i social de persones amb transtorns de salut mental.

El nostre objectiu és contribuir a que la persona amb malaltia mental millori les seves competències professionals i pugui incorporar-se al món del treball de forma normalitzada, així com contribuir al canvi en la percepció que la societat té de les persones afectades per una malaltia mental. Per això dediquem bona part de la nostra tasca a fer visibles les capacitats personals i laborals de les persones amb les que treballem cada dia.

La viabilitat i l’èxit dels nostres projectes laborals són la nostra carta de presentació. Per aconseguir-ho treballem en paral·lel amb els dos pilars del nostre projecte. D’una banda la persona amb malaltia mental, a la que formem, seguim i acompanyem en el seu procés d’inserció per tal que se senti segura en el seu lloc de treball i desenvolupi una bona feina, amb garanties. D’una altra els clients, oferint-los serveis i productes a plena satisfacció de les seves necessitats.

Des de les nostres delegacions a Palafolls i El Masnou donem servei a les comarques del Maresme i La Selva marítima de forma específica tot i que l’abast, en general, del nostre àmbit d’actuació s’estén per tota Catalunya.

Aquesta web és una porta oberta a la Fundació. Des d’aqui us convidem a endinsar-vos en el nostre dia a dia per conèixer els nostres mètodes, els nostres processos i, sobretot, els nostres casos d’èxit que demostren que la inserció laboral i social de persones amb transtorns de salut mental és, a més de rendible i viable, una realitat.