• 10 ANYS CONGELATS Abril 9, 2019

10.000 llocs de treball i els serveis d’atenció a més de 40.000 persones amb discapacitat i especials dificultats, estan seriosament amenaçats per l’infrafinançament públic

Milers de persones d’arreu de Catalunya ens manifestarem el dia 11 d’abril a les 11:00h, a Barcelona.
    La manca de finançament públic amenaça el model d’èxit català d’inserció laboral per a persones amb discapacitat amb especials dificultats i la seva atenció al llarg dels 365 dies l’any.
    Les 226 entitats sense afany de lucre que representa AEES Dincat i que atenen a més de 40.000 persones amb discapacitat i especials dificultats1 (ED), principalment discapacitat intel·lectual, han dit prou!

• PALAFOLLS COMPRA SOCIAL Març 21, 2019

Des de principis d’any 2019 hem iniciat “PALAFOLLS COMPRA SOCIAL”, un club on els clients que confien en nosaltres reben una atenció més personalitzada amb informacions, notícies i promocions. La nostra intenció es apropar-nos més als nostres clients per tal de coneixer-los millor.

Pots entrar en la nostra web i donar-te d’alta, és gratuït i només et calen un minut. A canvi estaràs al dia de totes les novetats que estem preparant i formaràs part d’un projecte que preten donar MODA AMB VALOR SOCIAL

MES INFORMACIO

• SINGULARS 2019 Desembre 12, 2018

Amb data 11 de desembre de 2018 el Departament de Treball Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya ha atorgat a la nostra entitat la subvenció per al finançament de PROJECTES SINGULARS, que promou el SERVEI PÚBLIC D’OCUPACIÓ DE CATALUNYA en la convocatòria per a l’any 2018.

Gràcies a aquesta subvenció la Fundació Privada Molí d’en Puigvert realitza un programa d’actuacions destinades a la millora de l’ocupabilitat amb l’objectiu que 12 persones joves amb diagnòstic de salut mental rebin orientació i formació professionalitzadora de manera personalitzada. Pretenem que aquesta iniciativa els faciliti l’accés al mercat ordinari de treball o als estudis que els ho faci possible més endavant.  La subvenció dona cobertura a aquestes actuacions fins al 31 de desembre de 2019.

• SIOAS 2018 Desembre 4, 2018

Amb data 4 de desembre de 2018 el Departament de Treball Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya ha atorgat a la nostra entitat la subvenció per a la realització dels serveis integrals d’orientació, acompanyament i suport a la inserció de persones amb discapacitat o trastorns de salut mental per a l’any 2018.

Gràcies a aquesta subvenció la Fundació Privada Molí d’en Puigvert realitza un programa amb l’objectiu que 10 persones amb diagnòstic de salut mental s’incorporin al mercat ordinari de treball i rebin el suport necessari tant abans d’aconseguir la feina com durant el seu desenvolupament. La subvenció abasta les actuacions del programa compreses entre el 2 de maig de 2018 i el 30 d’abril de l’any 2019.

• DIA DE LA DISCAPACITAT Desembre 4, 2018

La Fundació El Moli de Puigvert treballa des de 2002 en la inserció laboral de les persones amb un diagnòstic de salut mental …. Així comença l’article publicat a l’ara el dia 3 de desembre amb motiu del dia internacional de les persones amb discapacitat.

La Fundació El Moli de Puigvert compta amb tres grans branques d’activitat: un servei prelaboral, a través del qual es capacita i empodera professionalment les persones amb malaltia mental; el nostre centre especial de treball, on la fundació és la que contracta i, per tant, gestiona i crea diferents projectes empresarials que els hi donin feina – que és on s’ubica PALAFOLLS COMPRA SOCIAL- i un altre que promou la seva insercció a l’empresa ordinària. A dia d’avui el centre especial de treball atén 140 persones diagnosticades amb transtorn mental sever, a les quals cal sumar 51 persones més que es beneficien del servei prelaboral... extret de l’article del periòdic ara del 3 de desembre de 2018.

En el dia internacional volem revindicar la necessitat de sensibilitzar a la societat de treballar de manera conjunta per la inserció social i laboral de les persones amb discapacitat. A més a més volem lluitar vers l’estigma que supossa per a les persones que pateixen una malaltia mental severa. Aquests són els objectius que té la Fundació i us animem a que ens ajudeu a portar-ho a terme.

• FORA SERIE PREMIA Octubre 5, 2018

El passat divendres 5 d’octubre es va inaugurar la nova botiga FORA DE SÈRIE A PREMIÀ DE DALT.
    L’acte va ser obert al públic i va comptar, entre d’altres, amb la presència de l’alcalde de Premià de Dalt, Sr. Josep Triadò i la Sra. Dolors Agüera, presidenta del patronat de la Fundació Privada el Molí d’en Puigvert.
    Es tracta de la primera botiga que la Fundació obre fora de Palafolls i representa una clara aposta de l’ajuntament de Premia de Dalt per aquest model de negoci inclusiu i socialment responsable.
    Desprès de brindar per l’èxit de la iniciativa, el participants van gaudir d’un concert a càrrec dels premianencs Claudi Lahoz i Aina Mataró (The Broadway Tribute)

Aquest projecte ha tingut la col·laboració de l’ajuntament de Premia de Dalt dintre del seu pla d’ocupació Pla 3000. Més informacio

• CLUB EMPREN Setembre 18, 2018

El dimarts 18 de setembre de 2018 van inaugurar amb la presència de l’alcalde i part del consistori de Premià de Dalt l’espai Club empren. El club empren és un espai de coowoorking que es situa  a la plaça de la vila 1 de Premia de Dalt. En aquest espai els emprenedors i persones que volen iniciar un negoci dipossen dels serveis adients per portar a terme aquesta tasca. És un espai amb 8 llocs de treball i amb 4 sales de reunió on es poden desenvolupar les tasques més habituals de les persones que tenen un projecte empresarial. A la vegada també dispossem d’una sala més gran per fer presentacions o reunions.

Per a més informació www.clubempren.cat

• RESUM ANY 2017 Juliol 10, 2018

L’any 2017 ha estat un any d’un increment important de la nostra activitat.
    En aquest gràfic podeu veure l’evolució de la nostra plantilla.

A finals de 2017 hi havia un total de 221 persones que havien tingut alguna relació o eren treballadors, participants del prelaboral, persones per treballar en l’empresa ordinària, etc…
    Durant aquest any 2017 hem contractat més de 27 homes i 22 dones al Centre Especial de Treball.
    L’increment dels nostres ingressos també ha estat important tal com es reflexa en aquesta gràfica (dades en milers €):

Seguim il·lusionats i amb ganes de continuar creixent cada any oferim noves oportunitats persones amb trastorns mentals severs. Donem les gràcies a les entitats, persones que ens ajuden en la nostra tasca: Ajuntament de Malgrat, Ajuntament de Palafolls, etc…

Us conviden a que rebeu més informació de la nostra entitat mitjançant les nostres xarxes socials. Tenim més de 5.000 likes en el nostre facebook FACEBOOK FUNDACIO MOLI

Gràcies a tots i continuem treballant.

Més informació en la nostra secció de transparència.

• OYSHO FOR&FROM Maig 8, 2018

El dia 4 de maig de 2018 es va inaugurar la botiga d’OYSHO a Palafolls. Aquesta botiga es troba dintre del programa FOR&FROM d’Inditex i es l’ampliació de la botiga que es va obrir a l0nay 2013. Al acte d’inauguració van venir l’Alcalde de Palafolls així com personal de la direcció d’OYSHO. En els parlaments es va comentar que aquesta ampliació reforça l’estructura comercial de Palafolls, permet a la Fundació Moli de Puigvert duplicar el nombre de treballadors i millorar el servei als nostres clients. Des de la Fundació volem agraïr a OYSHO la confiança en el nostre projecte i la possibilitat d’augmentar d’una manera molt important els llocs de treball a persones amb discapacitat, objectiu principal de la nostra missió.

Us animen a que vingueu a veure-la, la trobareu a l’avinguda costa brava 5 de palafolls. Us esperem

Per mes informació: europa press
    la vanguardia

• PREMIS INNOVACIO SOCIAL Abril 20, 2018

Llegáis a dónde las administraciones no llegan y nos ayudáis a progresar juntos

Amb aquesta frase el director de la Fundació Bancària La Caixa, Joan Giró, va agarir a les entitats que ens van aplegar el dia 17 d’abril de 2018 en el CosmoCaixa de Barcelona per al seu esforç en la tasca social que porten a terme. En total als premis d’innovació social de la Caixa 2017 es van presentar més de 600 candidatures que es van presentar. D’ells es van triar 14 projectes als quals es va fer lliurament de deu premis i quatre accesits. Van ser 14 projectes de tota Espanya que l’Obra Social La Caixa van voler premiar per la seva implicació i el seu treball en l’àmbit de la innovació social.
    Mes informnació la podeu trobar en aquest link [+]
    Felicitats a tots i us deixem algunes fotografies de l’acte.