Notícies

• Foment de la integració laboral de persones amb discapacitat contractades als centres especials de treball juliol 21, 2022

Segons resolució de 19 de juliol de 2022, La Fundació Privada el Molí d’en Puigvert participarà en el programa de foment de la integració laboral de persones amb discapacitat contractades en centres especials de treball.

• Fent entrega simbòlica del xec amb la quantitat recaptada per la CREU ROJA del Maresme. juny 30, 2022

Gràcies a tots i totes, amb la participació al darrer FORA ESTOCS de Pineda, hem fet possible aquesta donació a la CREU ROJA del Maresme.

• La Fundació Molí d’en Puigvert a El Punt – Avui abril 25, 2022

El Diari El Punt – Avui publica una extensa entrevista al gerent de la Fundació Miquel Àngel Ruiz, on es repasen els 20 anys d’història de l’entitat.

Palafolls. Entrevista de PROTAGONISTES al gerent de la Fundació Molí d’en Puigvert Miguel Angel Ruiz.

La entrevista ha estat publicada a la secció de societat del diari, amb data 25 d’abril de 2022. En ella, Miquel Àngel parla de la missió de la fundació, els seus valors, i detalla els principals projectes que, a dia d’avui, lidera la entitat. També reflexiona sobre com ha viscut a nivell personal aquesta evolució i posda el focus sobre el paper de totes les persones que treballen a l’entitat.

Pots accedir a l’entrevista fent clic aqui.

• Visita de Mempleo abril 20, 2022

passat dia 19 d’abril vam rebre la visita de la Naira Torralba i el Raul Mérida, de MEMPLEO, una entitat sense ànim de lucre constituïda com a Centre Especial de Empleo a Molina de Segura (Murcia).

Durant la trobada vam poder intercanviar impressions i comentar les diferents experiències que totes dues institucions portem a terme per oferir sortides laborals estables i de qualitat a persones que pateixen malaltia mental. La visita va finalitzar amb un recorregut per les nostres set botigues de Palafolls, on vam explicar de primera mà la filosofia del nostre projecte d’Outlet amb valor social.

• Nou Outlet RED POINT a Palafolls abril 14, 2022

Ara pots gaudir del nou outlet RED POINT a Palafolls

Ja pots gaudir al 50% del preu original del nou OUTLET de la marca RED POINT, líder en moda de bany per a dona, home i infantil: vestits de bany, biquinis, banyadors i complements.

A més , com a membre del nostre club Outlet Social rebràs amb la teva primera compra un fantàstic regal: un coixí inflable que a més servirà perquè guardis els teus estris quan estiguis a la platja i la piscina. Si no ets membre del club la compra mínima per rebre del regal serà de 30€.

La botiga es temporal i es situa a davant del Fora de Sèrie, al carrer Ramón Turró 54 (al costat de Massimo Dutti).

No t’ho perdis!!!

• La Fundació amb Ucraïna abril 14, 2022

LA fundació Privada el Molí d’en Puigvert ha donat roba d’hivern (abrics, jaquetes, guants, barrets…) destinada al poble ucraïnès.

Aquesta aportació s’ha canalitzat a través de la plataforma “Palafolls amb Ucraïna” que, en col·laboració amb el Consulat d’Ucraïna a Barcelona, centralitza les ajudes a la nostra població.

Amb tota la nostra estima i solidaritat al poble ucraïnès.

• Campanya ràdio a Ràdio Cadena Dial abril 14, 2022

Des de la Fundació hem encetat una nova iniciativa a la Ràdio Cadena Dial.

Per donar a conèixer el nostre projecte i així poder arribar a més gent.

Fent entrega simbòlica del xec amb la quantitat recaptada per la MARATÓ de TV3.

Gràcies a tots i totes, amb la participació al darrer FORA ESTOCS, hem fet possible aquesta donació.

I especialment gràcies a les noies i nois del nostre prelaboral qui, amb el seu esforç rentant cotxes durant una setmana, han contribuït a fer encara més gran aquesta aportació.

L’import del donatiu finalment va ser de 2.265,60 €.

• 11è FORAESTOCS a la seu de la fundació abril 14, 2022

El dia 11 de desembre de 2021 es va realitzar la 11ª edició del FEM: Foraestocs del Molí. En aquesta ocasió es va realitzar a les instal·lacions de la seu de la Fundació Privada el Molí d’en Puigvert a Palafolls.

Degut a les mesures Anti- COVID19 es van dur a terme certes accions. En aquesta ocasió es van vendre entrades per fer cinc torns de 200 persones. La facturació de l’entrada es va donar íntegrament a la Marató de TV3, que aquesta edició estava destinada a la causa de les Malalties Mentals. També es van aplicar totes les mesures anti-COVID habituals: distància de seguretat, mascareta i ús de gels hidroalcoholics així com el sanejament i la desinfecció de la roba entre cada torn.

Com sempre en edicions anteriors aquesta va ser tot un èxit i la gent va sortir-ne molt satisfeta, tant treballadors com clientes.

• 10è FORAESTOCS a Pineda abril 14, 2022

El dia 09 d’octubre de 2021 es va dur a terme el 10è FEM: Foraestocs del Molí. Aquest cop es va realitzar a Pineda.

Degut a les mesures anti-COVID19 es va organitzar per torns de 125 persones i a l’aire lliure a la plaça de les Mèlies on es van posar a disposició de les clientes diferents estands amb roba ordenada per categories. Es segueixen mesures preventives anti-COVID amb l’ús de la distància de seguretat, mascareta i gel hidroalcohòlic. La roba es va sanejar i es va desinfectar a cada torn.

Va ser un èxit tot un èxit d’afluència, tant que fins i tot va desbordar una mica les nostres expectatives.