• BANKIA INDICEX SOCIAL abril 29, 2020

La Fundació Moli de Puigvert ha elaborat l’informe sobre la digitalització i transparència que des de Bankia s’esta impulsant per d’ajudar a les entitats sense ànim de lucre o ONG en el seu desenvolupament en el nostre entorn.

Amb aquest informe les entitats com la nostra podem valorar la seva transparència i la seva digitalització ajudant-nos per millorar la nostra acció social

Agraïm també la col·laboració que des de l’inici de la nostra entitat sempre hem tingut amb BANKIA en els diferents projectes que ens han recolzat.

• CONSELL DE SEGURETAT. ESTAT D’ALARMAR COVID-19 abril 21, 2020

Guia de consells de seguretat per a possibles víctimes de violència durant la situació de confinament: violència masclista, altres violències a menors, persones grans, persones amb discapacitat, situacions de conflicte civil, quan les víctimes tenen una ordre de protecció què poden fer.

• RENOVACIO CONVENI AJ. MASNOU 2020 abril 6, 2020

El dia 2 d’abril de 2020 l’ajuntament de El Masnou va renovar el conveni per el prelaboral de El Masnou. Agraïm a l’ajuntament la confiança en la nostra entitat que ens ajudarà en la nostra missió.

• “ELS FOGONETS DEL MOLÍ” octubre 29, 2019

Taller de cuina, servei Prelaboral, Palafolls.

Es tracta d’una activitat realitzada pels usuaris del Prelaboral cada 15 dies, al Casal Civic de Blanes. Es un espai on aprendre els coneixements bàsics de la cuina i l’elaboració de plats pel dia a dia.

L’activitat està supervisada pels monitors i monitores del nostre servei.

• ATADES octubre 29, 2019

ATADES és una entitat de referència que treballa atenent en diferents àmbits, assistencials i laborals, a persones amb  discapacitat intel·lectual de tot l’Aragó.

El passat 14 d’octubre, amb motiu de la reunió del seu consell assessor, ATADES va organitzar una jornada on va tenir l’amabilitat de convidar a la nostra Fundació.

A l’acte, celebrat al Teatre Principal de Zaragoza, en gerent de la Fundació, Miquel Àngel Ruiz va explicar als assistents el nostre projecte d’inclusió laboral centrat en les botigues outlet de Palafolls Aquests col·laboracions permeten compartir experiències i intercanviar idees amb altres entitats que, com nosaltres, tenen com a missió augmentar la qualitat de vida dels seus usuaris.

• RENOVACIÓ CONVENI MASNOU octubre 29, 2019

Aquest any el passat dia 5 de març del 2019 s’ha renovat el conveni amb l’Ajuntament de Masnou, això vol dir que de moment aquest any el prelaboral del Masnou ens quedem en aquest local al costat del cinema la Calàndria.

• DIA MUNDIAL DE LA SALUT MENTAL octubre 29, 2019

Amb motiu del Dia Mundial de la Salut Mental, que es va celebrar el passat 10 d’octubre, el gerent de la nostra Fundació, en Miquel Àngel Ruiz, va llegir un comunicat a Ràdio Tordera.

Es tracta d’un text conjunt elaborat per la Fundació Molí d’en Puigvert, la Comunitat Terapèutica del Maresme, la Associació Positiva i la Associació de Voluntaris i Amics del Hospital de Calella (AVAH)

Segon podem llegir al manifest El Dia Mundial de la Salut Mental serveix, doncs, per això:  recordar a totes les Administracions, sistemes assistencials, món empresarial, sistemes educatius, mitjans de comunicació i a cada un dels ciutadans que els problemes de salut mental son especialment importants i que en gran part depenen de l’acció de tots plegats per anar cap a una societat més sana, justa, solidària i enriquidora”

Podeu llegir el text complet fent clic aquí.

• FORMACIÓ EN ASSESSORIA D’IMATGE I ESTILISME octubre 29, 2019

Es farà una formació en assessoria d’imatge i estilisme pels treballadors i treballadores de les nostres botigues a Palafolls. Hem parlat amb les professionals de la nostra Fundació que impartiran el curs, la Fany i la Raquel.

¿Quin és l’objectiu d’aquesta formació?

(Raquel) – En primer lloc donar resposta a les demandes de formació dins el lloc de treball i en aquest cas proveir de les eines adequades per a assessorar correctament al client.

(Fany) – Que coneguin bé el gènere que es ven, també els estils de vestimenta més adequats per a diferents tipus d’esdeveniments, conèixer la moda.

¿Què els aporta aquest curs?

(Raquel) Els aporta coneixements dels diferents tipus de peces, de les tipologies de cossos, millorar l’atenció al client i la seva comunicació en general.

(Fany) També un major creixement personal, sortir de la rutina i incorporar coneixements mes actualitzats.

La formació es farà al mes de Novembre.

• CINEMA A MALGRAT octubre 29, 2019

S’han projectat aquest estiu al Centre Cultural Malgrat de Mar dos curtmetratges creats i interpretats per persones usuàries de la nostra Fundació (Servei Prelaboral i Centre Especial de Treball) amb l’ajut de l’equip de professionals del cinema.

Aquest curtmetratges son:  “La millor feina del món” i “La fiesta de los humanoides”, i també hem pogut gaudir del documental creat pel director de cinema Ferrán Llagostera “El curtmetratge, una experiència vital”, on es recull tot el procés creatiu del taller de cinema.

• UN ANY A EUHT SANT POL octubre 29, 2019

Des de ja fa un any, la Fundació Privada el Molí d’en Puigvert s’encarrega de la neteja de les instal·lacions de la Escola Universitària d’Hosteleria i Turisme de Sant Pol de Mar.

Es tracta d’un servei que inclou entre d’altres, la neteja de les aules, claustre de professors, oficines, zones comuns, vestuaris, cuines, obrador, amfiteatre i laboratori de tast, entre d’altres. I tot amb el nivell d’exigència propi d’un centre que forma a professionals de cuina i hostaleria de tot el món. Un repte que ens demostra la qualitat dels nostres serveis i les capacitats de totes les persones que treballem a la nostra Fundació. Felicitats!