• 10 ANYS CONGELATS Abril 9, 2019

10.000 llocs de treball i els serveis d’atenció a més de 40.000 persones amb discapacitat i especials dificultats, estan seriosament amenaçats per l’infrafinançament públic

Milers de persones d’arreu de Catalunya ens manifestarem el dia 11 d’abril a les 11:00h, a Barcelona.
    La manca de finançament públic amenaça el model d’èxit català d’inserció laboral per a persones amb discapacitat amb especials dificultats i la seva atenció al llarg dels 365 dies l’any.
    Les 226 entitats sense afany de lucre que representa AEES Dincat i que atenen a més de 40.000 persones amb discapacitat i especials dificultats1 (ED), principalment discapacitat intel·lectual, han dit prou!

• BANKIA EN ACCIÓN 2019 Agost 13, 2019

La Fundació Privada El Moli de Puigvert ha sido seleccionada desde Bankia en el programa d’acción social “En Acción”, con una ayuda dentro de la convocatoria Red Solidaria Edición 2019. El proyecto seleccionado ha sido la “Reubicación de local comercial”.

Agradecemos a Bankia el apoyo constante a nuestros proyectos

Para más información BANKIA EN ACCION

• TREBALL I DISCAPACITAT Juliol 16, 2019

Com cada any des del Ministerio de Trabajo, Migraciones y Seguridad Social, en concret desde el SEPE (Servicio Público de Empleo Estatal) es publica un informe sobre la situació del mercat laboral en relació amb les persones amb discapacitat.

Si voleu consultar-ho podeu fer a INFORMES ANUALES

• LLIBRE BLANC Juny 20, 2019

El Dilluns 17 de juny de 2019, l’AEES Dincat va presentar a Barcelona, a l’auditori del CosmoCaixa “Llibre blanc per a la formació, ocupació i treball de les persones amb discapacitat i especials dificultats als centres especials de treball de Catalunya”. Aquest treball ha estat possible gràcies a IESE en col·laboració amb l’AESS i moltes entitats que hi pertanyen al sector de la discapacitat en Centres Especials de Treball de Catalunya.

A aquest acte hi van assistir prop de 250 persones que van posar en valor l’aportació dels centres especials de treball per a persones d’especials dificultats amb discapacitat.

MES INFORMACIÓ

REPERCUSIÓ QUE VA TENIR LA PRESENTACIÓ

TV3 | Telenotícies vespre TV3 (min. 23.05)

Ara | Les entitats socials del sector de la discapacitat proposen un nou model amb formació professional

Europa Press | Torra: el Govern hace todo lo posible ante el “momento de especial gravedad” de los CET

La Vanguardia | Dincat estima que peligran 1.600 empleos por aumento del SMI en Cataluña

La Vanguardia | Torra: el Govern hace todo lo posible ante el “momento de especial gravedad” de los CET

El Periódico | Los centros de inserción para discapacitados urgen a repensar el modelo: “No hay plan B”

La Razón | La subida del salario mínimo ahoga a las entidades sociales

Expansión | Los centros especiales de trabajo ven peligrar 1.600 empleos por el SMI

Aleteia | Solo 1 de cada 3 discapacitados en edad laboral encuentra trabajo en España

Aldia | Torra: el Govern fa tot el possible davant el “moment d’especial gravetat” dels CET

• PALAFOLLS COMPRA SOCIAL Març 21, 2019

Des de principis d’any 2019 hem iniciat “PALAFOLLS COMPRA SOCIAL”, un club on els clients que confien en nosaltres reben una atenció més personalitzada amb informacions, notícies i promocions. La nostra intenció es apropar-nos més als nostres clients per tal de coneixer-los millor.

Pots entrar en la nostra web i donar-te d’alta, és gratuït i només et calen un minut. A canvi estaràs al dia de totes les novetats que estem preparant i formaràs part d’un projecte que preten donar MODA AMB VALOR SOCIAL

MES INFORMACIO

• SINGULARS 2019 Desembre 12, 2018

Amb data 11 de desembre de 2018 el Departament de Treball Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya ha atorgat a la nostra entitat la subvenció per al finançament de PROJECTES SINGULARS, que promou el SERVEI PÚBLIC D’OCUPACIÓ DE CATALUNYA en la convocatòria per a l’any 2018.

Gràcies a aquesta subvenció la Fundació Privada Molí d’en Puigvert realitza un programa d’actuacions destinades a la millora de l’ocupabilitat amb l’objectiu que 12 persones joves amb diagnòstic de salut mental rebin orientació i formació professionalitzadora de manera personalitzada. Pretenem que aquesta iniciativa els faciliti l’accés al mercat ordinari de treball o als estudis que els ho faci possible més endavant.  La subvenció dona cobertura a aquestes actuacions fins al 31 de desembre de 2019.

• SIOAS 2018 Desembre 4, 2018

Amb data 4 de desembre de 2018 el Departament de Treball Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya ha atorgat a la nostra entitat la subvenció per a la realització dels serveis integrals d’orientació, acompanyament i suport a la inserció de persones amb discapacitat o trastorns de salut mental per a l’any 2018.

Gràcies a aquesta subvenció la Fundació Privada Molí d’en Puigvert realitza un programa amb l’objectiu que 10 persones amb diagnòstic de salut mental s’incorporin al mercat ordinari de treball i rebin el suport necessari tant abans d’aconseguir la feina com durant el seu desenvolupament. La subvenció abasta les actuacions del programa compreses entre el 2 de maig de 2018 i el 30 d’abril de l’any 2019.

• DIA DE LA DISCAPACITAT Desembre 4, 2018

La Fundació El Moli de Puigvert treballa des de 2002 en la inserció laboral de les persones amb un diagnòstic de salut mental …. Així comença l’article publicat a l’ara el dia 3 de desembre amb motiu del dia internacional de les persones amb discapacitat.

La Fundació El Moli de Puigvert compta amb tres grans branques d’activitat: un servei prelaboral, a través del qual es capacita i empodera professionalment les persones amb malaltia mental; el nostre centre especial de treball, on la fundació és la que contracta i, per tant, gestiona i crea diferents projectes empresarials que els hi donin feina – que és on s’ubica PALAFOLLS COMPRA SOCIAL- i un altre que promou la seva insercció a l’empresa ordinària. A dia d’avui el centre especial de treball atén 140 persones diagnosticades amb transtorn mental sever, a les quals cal sumar 51 persones més que es beneficien del servei prelaboral... extret de l’article del periòdic ara del 3 de desembre de 2018.

En el dia internacional volem revindicar la necessitat de sensibilitzar a la societat de treballar de manera conjunta per la inserció social i laboral de les persones amb discapacitat. A més a més volem lluitar vers l’estigma que supossa per a les persones que pateixen una malaltia mental severa. Aquests són els objectius que té la Fundació i us animem a que ens ajudeu a portar-ho a terme.

• FORA SERIE PREMIA Octubre 5, 2018

El passat divendres 5 d’octubre es va inaugurar la nova botiga FORA DE SÈRIE A PREMIÀ DE DALT.
    L’acte va ser obert al públic i va comptar, entre d’altres, amb la presència de l’alcalde de Premià de Dalt, Sr. Josep Triadò i la Sra. Dolors Agüera, presidenta del patronat de la Fundació Privada el Molí d’en Puigvert.
    Es tracta de la primera botiga que la Fundació obre fora de Palafolls i representa una clara aposta de l’ajuntament de Premia de Dalt per aquest model de negoci inclusiu i socialment responsable.
    Desprès de brindar per l’èxit de la iniciativa, el participants van gaudir d’un concert a càrrec dels premianencs Claudi Lahoz i Aina Mataró (The Broadway Tribute)

Aquest projecte ha tingut la col·laboració de l’ajuntament de Premia de Dalt dintre del seu pla d’ocupació Pla 3000. Més informacio

• CLUB EMPREN Setembre 18, 2018

El dimarts 18 de setembre de 2018 van inaugurar amb la presència de l’alcalde i part del consistori de Premià de Dalt l’espai Club empren. El club empren és un espai de coowoorking que es situa  a la plaça de la vila 1 de Premia de Dalt. En aquest espai els emprenedors i persones que volen iniciar un negoci dipossen dels serveis adients per portar a terme aquesta tasca. És un espai amb 8 llocs de treball i amb 4 sales de reunió on es poden desenvolupar les tasques més habituals de les persones que tenen un projecte empresarial. A la vegada també dispossem d’una sala més gran per fer presentacions o reunions.

Per a més informació www.clubempren.cat