• “ELS FOGONETS DEL MOLÍ” Octubre 29, 2019

Taller de cuina, servei Prelaboral, Palafolls.

Es tracta d’una activitat realitzada pels usuaris del Prelaboral cada 15 dies, al Casal Civic de Blanes. Es un espai on aprendre els coneixements bàsics de la cuina i l’elaboració de plats pel dia a dia.

L’activitat està supervisada pels monitors i monitores del nostre servei.

• ATADES Octubre 29, 2019

ATADES és una entitat de referència que treballa atenent en diferents àmbits, assistencials i laborals, a persones amb  discapacitat intel·lectual de tot l’Aragó.

El passat 14 d’octubre, amb motiu de la reunió del seu consell assessor, ATADES va organitzar una jornada on va tenir l’amabilitat de convidar a la nostra Fundació.

A l’acte, celebrat al Teatre Principal de Zaragoza, en gerent de la Fundació, Miquel Àngel Ruiz va explicar als assistents el nostre projecte d’inclusió laboral centrat en les botigues outlet de Palafolls Aquests col·laboracions permeten compartir experiències i intercanviar idees amb altres entitats que, com nosaltres, tenen com a missió augmentar la qualitat de vida dels seus usuaris.

• RENOVACIÓ CONVENI MASNOU Octubre 29, 2019

Aquest any el passat dia 5 de març del 2019 s’ha renovat el conveni amb l’Ajuntament de Masnou, això vol dir que de moment aquest any el prelaboral del Masnou ens quedem en aquest local al costat del cinema la Calàndria.

• DIA MUNDIAL DE LA SALUT MENTAL Octubre 29, 2019

Amb motiu del Dia Mundial de la Salut Mental, que es va celebrar el passat 10 d’octubre, el gerent de la nostra Fundació, en Miquel Àngel Ruiz, va llegir un comunicat a Ràdio Tordera.

Es tracta d’un text conjunt elaborat per la Fundació Molí d’en Puigvert, la Comunitat Terapèutica del Maresme, la Associació Positiva i la Associació de Voluntaris i Amics del Hospital de Calella (AVAH)

Segon podem llegir al manifest El Dia Mundial de la Salut Mental serveix, doncs, per això:  recordar a totes les Administracions, sistemes assistencials, món empresarial, sistemes educatius, mitjans de comunicació i a cada un dels ciutadans que els problemes de salut mental son especialment importants i que en gran part depenen de l’acció de tots plegats per anar cap a una societat més sana, justa, solidària i enriquidora”

Podeu llegir el text complet fent clic aquí.

• FORMACIÓ EN ASSESSORIA D’IMATGE I ESTILISME Octubre 29, 2019

Es farà una formació en assessoria d’imatge i estilisme pels treballadors i treballadores de les nostres botigues a Palafolls. Hem parlat amb les professionals de la nostra Fundació que impartiran el curs, la Fany i la Raquel.

¿Quin és l’objectiu d’aquesta formació?

(Raquel) – En primer lloc donar resposta a les demandes de formació dins el lloc de treball i en aquest cas proveir de les eines adequades per a assessorar correctament al client.

(Fany) – Que coneguin bé el gènere que es ven, també els estils de vestimenta més adequats per a diferents tipus d’esdeveniments, conèixer la moda.

¿Què els aporta aquest curs?

(Raquel) Els aporta coneixements dels diferents tipus de peces, de les tipologies de cossos, millorar l’atenció al client i la seva comunicació en general.

(Fany) També un major creixement personal, sortir de la rutina i incorporar coneixements mes actualitzats.

La formació es farà al mes de Novembre.

• CINEMA A MALGRAT Octubre 29, 2019

S’han projectat aquest estiu al Centre Cultural Malgrat de Mar dos curtmetratges creats i interpretats per persones usuàries de la nostra Fundació (Servei Prelaboral i Centre Especial de Treball) amb l’ajut de l’equip de professionals del cinema.

Aquest curtmetratges son:  “La millor feina del món” i “La fiesta de los humanoides”, i també hem pogut gaudir del documental creat pel director de cinema Ferrán Llagostera “El curtmetratge, una experiència vital”, on es recull tot el procés creatiu del taller de cinema.

• UN ANY A EUHT SANT POL Octubre 29, 2019

Des de ja fa un any, la Fundació Privada el Molí d’en Puigvert s’encarrega de la neteja de les instal·lacions de la Escola Universitària d’Hosteleria i Turisme de Sant Pol de Mar.

Es tracta d’un servei que inclou entre d’altres, la neteja de les aules, claustre de professors, oficines, zones comuns, vestuaris, cuines, obrador, amfiteatre i laboratori de tast, entre d’altres. I tot amb el nivell d’exigència propi d’un centre que forma a professionals de cuina i hostaleria de tot el món. Un repte que ens demostra la qualitat dels nostres serveis i les capacitats de totes les persones que treballem a la nostra Fundació. Felicitats!

• CONGRÉS INCORPORA SALUT MENTAL Octubre 29, 2019

El passat 1 d’octubre es va celebrar al recinte del Caixaforum de Barcelona el primer congrés Incorpora Salut Mental. Aquest acte, organitzat per l’Obra Social de la Fundació Bancària La Caixa, va comptar amb la participació de diferents ponents de prestigi nacional i internacional.

A banda del parlaments d’aquests experts, els assistents van poder escoltar a tècnics Incorpora, empresaris i beneficiaris que van, que van oferir una visió molt real del procés d’inserció laboral de persones amb diagnòstic de Salut Mental.

La nostra Fundació participa de forma molt activa a les diferents activitats que organitza Incorpora Salut Mental.  Per aquest acte, es van  aportar diferents testimonis de la nostra experiència en el món de la intermediació laboral.

• SAMALINETA Octubre 29, 2019

El passat mes de setembre vam comptar amb la presència de Samalineta, una coneguda “youtuber” especialitzada en moda femenina. Samalineta va recórrer les set botigues que la Fundació té a Palafolls. De la nostra mà va descobrir també el projecte social i laboral que impulsa aquesta iniciativa.

Fruit d’aquesta visita és el vídeo que, de forma totalment desinteressada, Samalineta ha penjat al seu canal de YouTube i que, en només 24 hores, havia aconseguit ja més de 10.000 reproduccions.

El podeu veure aquí:

Agraïm sincerament a Samalineta la seva implicació amb els nostres projectes i desitgem que aquesta sigui la primera de futures col·laboracions.

• CONGRÉS A LES CANÀRIES Octubre 29, 2019

Entre els dies 23 i 25 d’octubre es va celebrar a Las Palmas de Gran Canària el 4rt congrés A.C.R.P, organitzat per la Asociación Canaria de Rehabilitación Psicosocial.

La Fundació Privada el Molí d’en Puigvert va participar a la jornada del dia 25 en una intervenció organitzada en dos blocs.

• Emissió d’un vídeo gravat a Massimo Dutti que, en format reportatge, explica la realitat d’aquesta botiga, recolzat per testimonis de diferents companys que, de forma directa o indirecta, treballen per aquest projecte.
    • Finalitzada la projecció, es va connectar des de Canarias a la nostra Fundació. Des de Palafolls, en Miquel Ángel Ruiz va contestar les preguntes que, en directe i des de el congrés, li van formular els assistents.

Agraïm a la ARCP la amabilitat al convidar-nos a aquest acte i a la Fundació Mapfre, mitjançant el seu programa “Junts ho podem fer”, el haver facilitat la nostra intervenció… sense moure’ns de Palafolls!

A continuació podeu veure el vídeo – reportatge sobre les botigues de Palafolls compra social: