Notícies

• Caixabank recolza el projecte on-line de la Fundació Molí d’en Puigvert. novembre 19, 2020

Caixabank, mitjançant la seva oficina a Palafolls , ha atorgat una subvenció a la Fundació Molí d’en Puigvert per ajudar a finançar el procés de diversificació en xarxes socials que l’entitat porta a terme. L’objectiu de la Fundació consisteix en segmentar les comunicacions de la seva oferta on-line en funció dels diferents grups objectius als que es dirigeix. L’aportació de “La Caixa” permetrà ampliar l’equip de redacció per elaborar continguts adreçats a les noves xarxes socials que s’han creat:

Cosir i Estrenar:

• FB: https://www.facebook.com/cosiriestrenar

• Instagram: https://www.instagram.com/cosiriestrenar

Fora de Sèrie

• FB: https://www.facebook.com/foraserie

• Instagram: https://www.instagram.com/_fora_de_serie

Amb aquesta nova acció Caixabank reforça el compromís que sempre ha mantingut amb l’entitat i que es materialitza en diferents col·laboracions, com el programa Incorpora, on la Fundació Molí d’en Puigvert gestiona dos punts d’actuació, a Palafolls i El Masnou.

• El Departament de Treball Afers Socials i Famílies ha atorgat una subvenció a la nostra entitat octubre 9, 2020

Amb data 7 d’agost de 2020 el Departament de Treball Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya ha atorgat a la nostra entitat la subvenció per a la realització dels serveis integrals d’orientació, acompanyament i suport a la inserció de persones amb discapacitat o trastorns de salut mental per a l’any 2020.

Gràcies a aquesta subvenció la Fundació Privada Molí d’en Puigvert realitza un programa amb l’objectiu que 10 persones amb diagnòstic de salut mental s’incorporin al mercat ordinari de treball i rebin el suport necessari tant abans d’aconseguir la feina com durant el seu desenvolupament. La subvenció abasta les actuacions del programa compreses entre el 2 de maig de 2020 i el 30 d’abril de l’any 2021.

• FORA DE SÈRIE RENOVA LA SEVA IMATGE CORPORATIVA juny 2, 2020
    Nou logotip de la marca de roba outlet Fora de Sèrie

Fora de Sèrie ha actualitzat la seva nova imatge corporativa, per adequar-la a la nova realitat de la marca. El nom abandona els caràcters tipogràfics que caracteritzaven l’anterior versió per construir-se en base a uns traços més personals i identificables, sense abandonar l’estil que ja estava present a l’anterior logotip.

Aquest canvi d’imatge s´ha inaugurat coincidint amb dos esdeveniments importants per a la marca.

– Inauguració de la nova botiga de Fora de Sèrie a Palafolls, amb 200 m2 d’àrea d’exposició i venda.

-Apertura de Fora de Sèrie a Internet, des de la plataforma de venda on line www.cosiriestrenar.com.

A l‘actualitat, Fora de Sèrie disposa de 2 botigues físiques, a Palafolls i a Premià de Dalt.

• BANKIA AMB COSIR I ESTRENAR maig 29, 2020

Bankia continua recolzant els projectes de la Fundació Molí d’en Puigvert.
    En aquest cas, ajuntant econòmicament a la renovació de la web de cosir i estrenar, que no només estrena nou disseny, sinó que augmenta la seva oferta. A partir d’aquest més de maig, cosiriestrenar.com afegeix productes d’altres marques que col·laboren amb la Fundació, com Cóndor, que ofereix capses sorpreses de mitjons infantils, o Fora de Sèrie, que per primera vegada vendrà una part del seu catàleg outlet on line.

Aquesta iniciativa té com objectiu la creació de nous llocs de treball per a persones amb problemes de salut mental, de cara a gestionar l’augment de l’activitat de comerç electrònic.

Des d’aquí volem agrair la implicació de Bankia i el seu suport permanent.

• BANKIA INDICEX SOCIAL abril 29, 2020

La Fundació Moli de Puigvert ha elaborat l’informe sobre la digitalització i transparència que des de Bankia s’esta impulsant per d’ajudar a les entitats sense ànim de lucre o ONG en el seu desenvolupament en el nostre entorn.

Amb aquest informe les entitats com la nostra podem valorar la seva transparència i la seva digitalització ajudant-nos per millorar la nostra acció social

Agraïm també la col·laboració que des de l’inici de la nostra entitat sempre hem tingut amb BANKIA en els diferents projectes que ens han recolzat.

• CONSELL DE SEGURETAT. ESTAT D’ALARMAR COVID-19 abril 21, 2020

Guia de consells de seguretat per a possibles víctimes de violència durant la situació de confinament: violència masclista, altres violències a menors, persones grans, persones amb discapacitat, situacions de conflicte civil, quan les víctimes tenen una ordre de protecció què poden fer.

• RENOVACIO CONVENI AJ. MASNOU 2020 abril 6, 2020

El dia 2 d’abril de 2020 l’ajuntament de El Masnou va renovar el conveni per el prelaboral de El Masnou. Agraïm a l’ajuntament la confiança en la nostra entitat que ens ajudarà en la nostra missió.

• “ELS FOGONETS DEL MOLÍ” octubre 29, 2019

Taller de cuina, servei Prelaboral, Palafolls.

Es tracta d’una activitat realitzada pels usuaris del Prelaboral cada 15 dies, al Casal Civic de Blanes. Es un espai on aprendre els coneixements bàsics de la cuina i l’elaboració de plats pel dia a dia.

L’activitat està supervisada pels monitors i monitores del nostre servei.

• ATADES octubre 29, 2019

ATADES és una entitat de referència que treballa atenent en diferents àmbits, assistencials i laborals, a persones amb  discapacitat intel·lectual de tot l’Aragó.

El passat 14 d’octubre, amb motiu de la reunió del seu consell assessor, ATADES va organitzar una jornada on va tenir l’amabilitat de convidar a la nostra Fundació.

A l’acte, celebrat al Teatre Principal de Zaragoza, en gerent de la Fundació, Miquel Àngel Ruiz va explicar als assistents el nostre projecte d’inclusió laboral centrat en les botigues outlet de Palafolls Aquests col·laboracions permeten compartir experiències i intercanviar idees amb altres entitats que, com nosaltres, tenen com a missió augmentar la qualitat de vida dels seus usuaris.

• RENOVACIÓ CONVENI MASNOU octubre 29, 2019

Aquest any el passat dia 5 de març del 2019 s’ha renovat el conveni amb l’Ajuntament de Masnou, això vol dir que de moment aquest any el prelaboral del Masnou ens quedem en aquest local al costat del cinema la Calàndria.