ACORD LA CAIXA – FUNDACIO MOLI

L’Obra Social “la Caixa” destina 10.000€ a la Fundació Privada El molí d’en Puigvert per a un projecte d’ integració laboral per persones amb trastorn mental sever
El Sr. Manel Mora, director d’àrea de negoci del Maresme Nord a CaixaBank, i el Sr Miquel Àngel Ruiz, Gerent de la Fundació Privada el Molí d’en Puigvert varen signar un conveni de col·laboració amb l’Obra Social “la Caixa” per tal de destinar 10.000€ per la creació de quatre nous llocs de treball per a persones amb trastorn mental sever, dins el sector del comerç tèxtil.
El projecte s’emmarca en l’estratègia de creixement de la Fundació dins el sector del comerç tèxtil, on compta ja amb sis botigues ubicades a Palafolls. Aquests establiments, pertanyents grans marques nacionals i internacionals, ocupen a l’actualitat a seixanta persones.
Els beneficiaris procedeixen dels diferents serveis i dispositius de rehabilitació en salut mental de la comarca del Maresme. Es tracta de persones que han patit una malaltia mental i que actualment es troben compensats i en tractament psicoterapèutic i estan en disposició d’iniciar un itinerari que els permeti recuperar la seva funcionalitat personal i social.

signatura_la_caixa