TROBADA VOLUNTARIS D’ENGINYERS INDUSTRIALS DE CATALUNYA

El dia 5 des de la comissió d’acció social del col·legi d’enginyers de Catalunya van participar en la trobada de voluntaris en la Fundació Formació i Treball.

Foto EIC

Desprès de la presentació de l’entitat així com un visita a l’entitat va participar d’un dinar. En el dinar es va fer unes propostes per tal de millorar l’acció social dels col·legiats mitjançant més accions de voluntariat. Es va fer una valoració molt possitiva per part de les persones voluntàries així com per part de les entitats que hi participen en aquest programa.Volem agraír l’acompanyament d’en Josep, un enginyer de Girona, que ens està ajudant a la implementació d’una estructura de costos per tal de millorar la nostra eficiència. GRACIES JOSEP.

Podeu veure la presentació del gerent de la Fundació Formació i Treball.

Foto Fundacio Formació Treball