FORA SERIE PREMIA

El passat divendres 5 d’octubre es va inaugurar la nova botiga FORA DE SÈRIE A PREMIÀ DE DALT.
L’acte va ser obert al públic i va comptar, entre d’altres, amb la presència de l’alcalde de Premià de Dalt, Sr. Josep Triadò i la Sra. Dolors Agüera, presidenta del patronat de la Fundació Privada el Molí d’en Puigvert.
Es tracta de la primera botiga que la Fundació obre fora de Palafolls i representa una clara aposta de l’ajuntament de Premia de Dalt per aquest model de negoci inclusiu i socialment responsable.
Desprès de brindar per l’èxit de la iniciativa, el participants van gaudir d’un concert a càrrec dels premianencs Claudi Lahoz i Aina Mataró (The Broadway Tribute)

L'adreça electrònica no es publicarà.