CLUB EMPREN

El dimarts 18 de setembre de 2018 van inaugurar amb la presència de l’alcalde i part del consistori de Premià de Dalt l’espai Club empren. El club empren és un espai de coowoorking que es situa  a la plaça de la vila 1 de Premia de Dalt. En aquest espai els emprenedors i persones que volen iniciar un negoci dipossen dels serveis adients per portar a terme aquesta tasca. És un espai amb 8 llocs de treball i amb 4 sales de reunió on es poden desenvolupar les tasques més habituals de les persones que tenen un projecte empresarial. A la vegada també dispossem d’una sala més gran per fer presentacions o reunions.

Per a més informació www.clubempren.cat