DIA MUNDIAL DE LA SALUT MENTAL

Amb motiu del Dia Mundial de la Salut Mental, que es va celebrar el passat 10 d’octubre, el gerent de la nostra Fundació, en Miquel Àngel Ruiz, va llegir un comunicat a Ràdio Tordera.

Es tracta d’un text conjunt elaborat per la Fundació Molí d’en Puigvert, la Comunitat Terapèutica del Maresme, la Associació Positiva i la Associació de Voluntaris i Amics del Hospital de Calella (AVAH)

Segon podem llegir al manifest El Dia Mundial de la Salut Mental serveix, doncs, per això:  recordar a totes les Administracions, sistemes assistencials, món empresarial, sistemes educatius, mitjans de comunicació i a cada un dels ciutadans que els problemes de salut mental son especialment importants i que en gran part depenen de l’acció de tots plegats per anar cap a una societat més sana, justa, solidària i enriquidora”

Podeu llegir el text complet fent clic aquí.