Visita de la Consellera de Benestar Social

Neus Munte Moli PuigvertEl passat dia sis de febrer vam rebre la visita de la consellera de benestar social i família, Honorable Senyora Neus Munte, qui va venir acompanyada, entre d’altres autoritats, per la Directora General del ICASS, Sra, Carmela Fortuny i el delegat del Govern a la Demarcació de Barcelona, Sr. Ferran Brea.

Els visitants, que prèviament havien visitat diverses dependències de la Comunitat Terapèutica del Maresme, van rebre en arribar una presentació i un recorregut guiat per les instal·lacions de la Fundació Molí d’en Puigvert a càrrec del nostre gerent Miquel Àngel Ruiz. Tot seguit, la comitiva es va desplaçar al Carrer Major de Palafolls, per visitar les botigues que la nostra Fundació gestiona a aquesta població: Bershka, Oysho, Massimo Dutti i Fora de Sèrie.

Les autoritats van poder comprovar, sobre el terreny i de primera ma, l’adaptació al mercat laboral dels nostres usuaris i el suport que aquestes persones reben per part dels professionals que treballen a la nostra fundació.