PROGRAMA INTEGRALS

L’atur juvenil en el nostre país és encara una xifra molt alta i qualsevol iniciativa que miri de baixar aquesta xifra serà ben rebuda. Per tal de donar compliment al nostre objecte fundacional, des del dia 6 d’abril de 2017 i fins el 31 de desembre de 2017, estem realitzant el Programa d’orientació laboral i formativa amb joves amb problemàtica derivada de salut mental (PROGRAMA INTEGRALS) que es troba dintre del programa de garantia juvenil. El programa pretén empoderar a 13 joves, menors de 30 anys amb problemàtiques de salut mental, per tal que puguin accedir al mercat laboral després d’un periode de tutelatge des de la nostra Fundació.

Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i el Fons Social Europeu en el marc de la Iniciativa d’Ocupació Juvenil, d’acord amb els Programes Integrals de Garantia Juvenil, regulat per l’Ordre TSF/318/2016, de 22 de novembre.

Podeu consultar la resolució en SUBVENCIONS

Més informació sobre el PROGRAMA DE GARANTIA JUVENIL