La Fundació Privada el Molí d’en Puigvert convidada al XX aniversari de les OTL

Les jornades, celebrades els dies 23 i 24 de novembre, van commemorar els vint any d’existència de la xarxa d’Oficines Tècniques Laborals de la província de Barcelona. Les OTL son servei creat per la Diputació amb l’objectiu de facilitar sortides laborals a persones amb diagnosi de salut mental.

El nostre gerent Miguel Ángel Ruiz va participar a la taula rodona “I si tot anés be? Empreses compromeses amb la salut mental”. Durant la xerrada va presentar la tasca que du a terme la Fundació i va debatre amb la resta de convidats sobre els beneficis que aporta el treball a les persones amb diagnosi de salut mental.

Aquestes  jornades van comptar, entre d’altres representants, amb la presència de la Reina Letizia. Un suport institucional que posa en relleu l’interès que, a qualsevol àmbit, genera la Salut Mental.