La Fundació Molí a la Universitat Politècnica de Catalunya

El passat 1 de desembre la Fundació Privada el Molí d’en Puigvert va ser convidada per universitat Politècnica de Catalunya (UPC) a oferir una classe magistral a les alumnes de 4º curs en el grau d’Enginyeria de Tecnologia i Disseny Tèxtil.

La exposició va tenir com a objectiu presentar les iniciatives de la Fundació dins del sector tèxtil i en particular, les seves propostes encaminades a donar sortida a excedents tèxtils de pre consumer, analitzant el seus projectes “Outlet Social” i “Cosir i Estrenar”.

Durant la classe també es va insistir als futurs professionals en conceptes com la necessitat de cuidar la salut mental en l’àmbit laboral i en la importància d’aplicar a qualsevol activitat empresarial una visió social que no descuidi el bé comú.