UN ANY A EUHT SANT POL

Des de ja fa un any, la Fundació Privada el Molí d’en Puigvert s’encarrega de la neteja de les instal·lacions de la Escola Universitària d’Hosteleria i Turisme de Sant Pol de Mar.

Es tracta d’un servei que inclou entre d’altres, la neteja de les aules, claustre de professors, oficines, zones comuns, vestuaris, cuines, obrador, amfiteatre i laboratori de tast, entre d’altres. I tot amb el nivell d’exigència propi d’un centre que forma a professionals de cuina i hostaleria de tot el món. Un repte que ens demostra la qualitat dels nostres serveis i les capacitats de totes les persones que treballem a la nostra Fundació. Felicitats!