CONGRÉS INCORPORA SALUT MENTAL 1

El passat 1 d’octubre es va celebrar al recinte del Caixaforum de Barcelona el primer congrés Incorpora Salut Mental. Aquest acte, organitzat per l’Obra Social de la Fundació Bancària La Caixa, va comptar amb la participació de diferents ponents de prestigi nacional i internacional.

A banda del parlaments d’aquests experts, els assistents van poder escoltar a tècnics Incorpora, empresaris i beneficiaris que van, que van oferir una visió molt real del procés d’inserció laboral de persones amb diagnòstic de Salut Mental.

La nostra Fundació participa de forma molt activa a les diferents activitats que organitza Incorpora Salut Mental.  Per aquest acte, es van  aportar diferents testimonis de la nostra experiència en el món de la intermediació laboral.

Un comentari a “CONGRÉS INCORPORA SALUT MENTAL