CONGRÉS A LES CANÀRIES

Entre els dies 23 i 25 d’octubre es va celebrar a Las Palmas de Gran Canària el 4rt congrés A.C.R.P, organitzat per la Asociación Canaria de Rehabilitación Psicosocial.

La Fundació Privada el Molí d’en Puigvert va participar a la jornada del dia 25 en una intervenció organitzada en dos blocs.

• Emissió d’un vídeo gravat a Massimo Dutti que, en format reportatge, explica la realitat d’aquesta botiga, recolzat per testimonis de diferents companys que, de forma directa o indirecta, treballen per aquest projecte.
  • Finalitzada la projecció, es va connectar des de Canarias a la nostra Fundació. Des de Palafolls, en Miquel Ángel Ruiz va contestar les preguntes que, en directe i des de el congrés, li van formular els assistents.

Agraïm a la ARCP la amabilitat al convidar-nos a aquest acte i a la Fundació Mapfre, mitjançant el seu programa “Junts ho podem fer”, el haver facilitat la nostra intervenció… sense moure’ns de Palafolls!

A continuació podeu veure el vídeo – reportatge sobre les botigues de Palafolls compra social: