Acte d’entrega de xec solidari a la Marina de Port premià

El passat 26 d’octubre la Fundació Molí d’en Puigvert va lliurar al Banc d’aliments DISA de Premià de Mar un xec solidari per valor de 2.924€

Aquest import correspon a la recaptació per venda d’entrades a darrer Fora Estocs celebrat el 7 d’octubre a les instal·lacions de Marina Port Premià.

A l’acte van assistir, entre d’altres, Rafa Navarro, alcalde de Premià de Mar, Eduardo Guerrero, el Director de Marina Port Premià, Jose Manuel Barreto, el responsable del banc d’aliments DISA Premià i en Miquel Àngel Ruíz, gerent de la Fundació Molí d’en Puigvert.

Aquestes contribucions, destinades a projectes socials dins de les poblacions on s’organitzen els Fora Estocs, reforcen el caràcter solidari de la Fira.

Aquesta edició ha batut rècord d’assistència a un Fora Estocs. Des de la Fundació Molí d’en Puigvert volem agrair l’esforç, entusiasme i dedicació a autoritats, als nostres treballadors, a tot l’equip de La Marina de Port Premià i, molt especialment, a les quasi 1.500 persones que, adquirint la seva entrada, han estat els veritables responsables d’aconseguir aquesta fita.

De esquerra a dreta: Cesca Domènech, regidora de Benestar Social de Premià de Mar; Rafa Navarro, alcalde de Premià de Mar; Jose Manuel Barreto, responsable de DISA, Miguel Ángel Ruiz, gerent de la Fundació Molí d’en Puigvert i Eduardo Guerrero, director de la Marina de Port Premià.