ACORD AJUNTAMENT SANTA SUSANNA

L’ajuntament de Santa Susanna ha signat un conveni de col·laboració amb el programa Incorpora de la Obra Social de La Caixa amb l’objectiu de treballar de forma conjunta per facilitar la contractació de persones pertanyents a col·lectius vulnerables.

Aquest acord preveu diferents actuacions recollides en un pla d’acció: derivació d’ofertes i usuaris entre l’ajuntament i el programa Incorpora, celebració d’una jornada de sensibilització adreçada al teixit empresarial de la població i visites a empreses significatives del territori.

L’acte ha tingut lloc a la Fundació Privada el Molí d’en Puigvert, la entitat Incorpora que ha portat a terme aquest acord, i ha estat subscrita a tres bandes. Per part de l’ajuntament de Santa Susanna, ha signat l’il·lm. Sr. Joan Campolier, alcalde de la població; La Sra Laura Ripoll ho ha fet en mom de Fundació Bancaria la Caixa i el Sr Miquel Àngel Ruiz, gerent de la Fundació Molí d’en Puigvert, en representació de les entitats Incorpora de Barcelona.

A l’acte també ha comptat amb la presència de l’il·lm. Sr. Valentí Agustí, alcalde de Palafolls, la Sra Silvia Vives, Regidora d’ocupació de l’ajuntament de Santa Susanna, el Sr. Manel Mora, Director d’Àrea de Negoci de Caixabank i tècnics de l’ajuntament i del programa Incorpora.

En paral·lel a l’acte de signatura, s’ha creat un equip de treball conjunt amb la missió de desenvolupar les accions programades al pla d’acció

Acord Ajuntament Santa Susanna