2147 MANS es presenta en societat.

Presentacio 2147 mans

2147 mans, la Cooperativa que agrupa a diferents entitats que treballen amb productes agroalimentaris ecològics i de la que la nostra fundació en forma part, es va presentar en societat el passat divendres 28 de febrer.

L’acte, que va tenir lloc a la Casa de la Pedrera de Barcelona, ca comptar amb la participació, entre d’altres personalitats, de l’Honorable Sr. Felip Puig, Conseller d’Empresa i Ocupació.

2147 mans comercialitzarà el seus productes a través del grup de distribució Bonpreu, amb qui ha signat un contracte. Amb aquest acord, ,la cooperativa assegura la distribució a tota Catalunya. Cal destacar l’aposta de Bonpreu per impulsar i posar a l’abast dels seus clients productes ecològics de qualitat, proximitat i temporada.

Des de la Fundació privada el Molí d’en Puigvert vam voler dedicar aquest acte als treballadors que fan possible la nostra activitat. Per aquest motiu, a la casa de la Pedrera va acudir una important representació tant d’usuaris com de professionals de la nostra entitat.

Foto: Taula presidencial amb Joan Font, president del grup Bon Preu, Carles Díaz, president de la cooperativa 2147 Mans, Hble Sr. Felip Puig, conseller d’empresa i ocupació de la Generalitat de Catalunya, Germán Ramón-Cortés, president de la Fundació Catalunya-La Pedrera, i Miquel Perdiguer, director de persones i recursos de Catalunya Banc.