Subhasta de mobles a Velles Arts

subhastaEl passat 25 de maig es va celebrar a Palafolls una subhasta benèfica de mobles restaurats i reciclats per Velles Arts.

La subhasta va ser una iniciativa de la Fundació Privada El Molí d’en Puigvert, i es va enquadrada en el marc de les activitats de la Fira D’artesania de Palafolls.

En ple centre de la Vila es va presentar una representació de mobles restaurats per usuaris de la Fundació Privada Molí d’en Puigvert, oferts als visitants a preus molt populars. La subhasta ha estat tot un èxit, tant de participació com de vendes.

Velles arts es un projecte de la fundació Privada El Molí d’en Puigvert que té com a objecte la recuperació i restauració de mobles vells o en desús, amb finalitat decorativa, utilitària o etnològica.  Aquestes feines es duen a terme per persones amb trastorn de salut mental. Podeu visitar la seva pàgina web -i fins i tot comprar!- fent clic aquí.