SIOAS 2021: SERVEIS INTEGRALS D’ORIENTACIÓ, ACOMPANYAMENT I SUPORT A LA INSERCIÓ DE PERSONES AMB DISCAPACITAT O TRASTORNS DE LA SALUT MENTAL. 1

Amb data 6 d’agost de 2021 el Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya ha atorgat a la nostra entitat la subvenció per a la realització del Programa SIOAS 2021: Serveis Integrals d’Orientació, Acompanyament i Suport a la inserció de persones amb discapacitat o trastorns de salut mental per a l’any 2021.

Aquest programa, cofinançat pel Fons Social Europeu i la Generalitat de Catalunya, té per objectiu que 10 persones amb diagnòstic de salut mental s’incorporin al mercat ordinari de treball i rebin el suport necessari tant abans d’aconseguir la feina com durant el seu desenvolupament. La subvenció abasta les actuacions del programa compreses entre el 3 de maig de 2021 i el 31 d’abril de l’any 2022.

Un comentari a “SIOAS 2021: SERVEIS INTEGRALS D’ORIENTACIÓ, ACOMPANYAMENT I SUPORT A LA INSERCIÓ DE PERSONES AMB DISCAPACITAT O TRASTORNS DE LA SALUT MENTAL.

• M Dolores Dorado Domínguez

Bona tarda. Tinc un fill de 18 anys. Que està en tractament per depressió i ansietat des de fa tres anys. Després de acabar la Eso amb prou feines, no està motivat per res. I se li ha afegit un problemas de adicció. Estaria molt interessada en rebre informació del programa ocupacional i de reinserció que proposa la vostra fundació.
    Mol agraïda.