SINGULARS 2019

Amb data 11 de desembre de 2018 el Departament de Treball Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya ha atorgat a la nostra entitat la subvenció per al finançament de PROJECTES SINGULARS, que promou el SERVEI PÚBLIC D’OCUPACIÓ DE CATALUNYA en la convocatòria per a l’any 2018.

Gràcies a aquesta subvenció la Fundació Privada Molí d’en Puigvert realitza un programa d’actuacions destinades a la millora de l’ocupabilitat amb l’objectiu que 12 persones joves amb diagnòstic de salut mental rebin orientació i formació professionalitzadora de manera personalitzada. Pretenem que aquesta iniciativa els faciliti l’accés al mercat ordinari de treball o als estudis que els ho faci possible més endavant.  La subvenció dona cobertura a aquestes actuacions fins al 31 de desembre de 2019.