SERVEIS INTEGRALS ORIENTACIO (SIOAS)

L’atur de les persones amb malaltia mental és un dels col·lectius amb la xifra més alta de les persones amb discapacitat. Les estadístiques indiquen que només un de cada deu tenen la possibilitat d’inserir-se en el mercat laboral. Amb l’objectiu de millorar aquesta xifra i en compliment amb el nostre objecte fundacional, des del mes de maig de 2017 i fins el mes d’abril de 2018, estem realitzant el Serveis d’orientació, acompanyament i suport a la inserció de les persones amb discapacitat o trastorns de la salut mental (SIOAS). El servei pretén ajudar a persones amb malaltia mental, per tal que puguin accedir al mercat laboral després d’un periode de tutelatge des de la nostra Fundació.

Aquest servei està finançat per la Generalitat de Catalunya i el Fons Social Europeu.