Oysho i la fundació Privada el Molí d’en Puigvert inauguren una nova botiga a Palafolls.

OYSHO PALAFOLLS OUTLETEl dia 5 de setembre es va inaugurar a Palafolls una nova botiga de la forma Oysho, fruit de la col•laboració entre el grup Inditex i la Fundació Privada el Molí d’en Puigvert.

Aquesta acció s’emmarca dins del projecte del grup Inditex for&form per a la integració de persones amb discapacitat dins del mon laboral. Den concret, a la botiga treballaran persones amb trastorn mental en tasques de atenció al públic i magatzem, amb el suport dels professionals de la Fundació.

La primera experiència conjunta entre el grup Inditex i la Fundació Privada el Molí d’en Puigvert es va iniciar a l’any 2002, amb la inauguració a Palafolls d’una botiga amb la marca de Massimo Dutti. A aquest punt de venda es va afegir al 2008 una altre de la marca Bershka, recentment ampliada. Per tant, amb la inauguració d’Oysho, son ja 3 les botiges que la Fundació gestiona per al grup Inditex, totes al carrer Major de Palafolls, les tres funcionant com a Outlet de les seves respectives marques i totes amb el mateix objectiu social.

Durant els 11 anys que porta aquesta iniciativa, els resultats en quan integració laboral i social son palpables. Els beneficiaris que treballen a Massimo Dutti i Bershka han millorat la seva salut, amb reduccions dels seus nivells de medicació i una important disminució dels seus ingressos hospitalaris.