Nou Outlet RED POINT a Palafolls 2

Ara pots gaudir del nou outlet RED POINT a Palafolls

Ja pots gaudir al 50% del preu original del nou OUTLET de la marca RED POINT, líder en moda de bany per a dona, home i infantil: vestits de bany, biquinis, banyadors i complements.

A més , com a membre del nostre club Outlet Social rebràs amb la teva primera compra un fantàstic regal: un coixí inflable que a més servirà perquè guardis els teus estris quan estiguis a la platja i la piscina. Si no ets membre del club la compra mínima per rebre del regal serà de 30€.

La botiga es temporal i es situa a davant del Fora de Sèrie, al carrer Ramón Turró 54 (al costat de Massimo Dutti).

No t’ho perdis!!!

2 comentaris a “Nou Outlet RED POINT a Palafolls

• Toni Domingo

Bona tarda, era per oferir un local en el centre de Calella de 202m2, carrer Església, per si els pot interessar. Com ubicació, per vostès trobem que es una oportunitat perfecte per arribar al màxim de gent.

Si els hi pot interessar els hi puc adjuntar més informació i fer una visita al local.

Gràcies.