LLIBRE BLANC

El Dilluns 17 de juny de 2019, l’AEES Dincat va presentar a Barcelona, a l’auditori del CosmoCaixa “Llibre blanc per a la formació, ocupació i treball de les persones amb discapacitat i especials dificultats als centres especials de treball de Catalunya”. Aquest treball ha estat possible gràcies a IESE en col·laboració amb l’AESS i moltes entitats que hi pertanyen al sector de la discapacitat en Centres Especials de Treball de Catalunya.

A aquest acte hi van assistir prop de 250 persones que van posar en valor l’aportació dels centres especials de treball per a persones d’especials dificultats amb discapacitat.

MES INFORMACIÓ

REPERCUSIÓ QUE VA TENIR LA PRESENTACIÓ

TV3 | Telenotícies vespre TV3 (min. 23.05)

Ara | Les entitats socials del sector de la discapacitat proposen un nou model amb formació professional