INCENDI A LA NAU DE COSIR I ESTRENAR

A la matinada del passat dissabte 2 d’abril, un incendi a destruït una part de les nostres instal·lacions dedicades a classificar, produir i emmagatzemar les nostres caixes sorpresa de “Cosir i Estrenar”.

Per sort, només hem de lamentar pèrdues materials. A més, la ràpida intervenció dels bombers ha evitat mals majors.

A conseqüència de tot això, durant un temps no podrem oferir les nostres caixes sorpresa.

Ja estem treballant per reprendre l’activitat. S’han habilitat nous espais i disposem de peces de roba dipositades en magatzems no afectats per les flames. El nostre objectiu és intentar recuperar la normalitat com més aviat possible.

De part de totes les treballadores i treballadors de la Fundació Privada el Molí d’en Puigvert desitgem agrair les moltes mostres de solidaritat, suport i afecte que estem rebent.

Estarem de tornada ben aviat!