La Fundació torna al campus de la Facultat d’infermeria de la UB

El passat 20 d’octubre amb motiu del dia mundial de la malaltia mental, la Universitat de Barcelona va organitzar una nova jornada de sensibilització pels seus alumnes.

L’acte, que arriba ja a la sisena edició, va comptar amb la participació de una quinzena d’entitats socials. La Fundació Molí, que col·labora amb aquestes jornades des de el seus inicis, va presentar el seu projecte “cosir i estrenar” com a exemple de creació i manteniment de llocs de treball sota un concepte de recuperació d’excedents tèxtils.

Des de la Fundació Privada el Molí d’en Puigvert volem felicitar a professors i alumnes per aquesta iniciativa.  I de manera especial la Yasmine, l’Adrià i en Elbis i a la Yasmine, alumnes de 4º curs d’infermeria, pel seu ajut a l’hora d’organitzar el nostre estand i difondre el missatge de la Fundació.