La Fundació Molí d’en Puigvert a El Punt – Avui

El Diari El Punt – Avui publica una extensa entrevista al gerent de la Fundació Miquel Àngel Ruiz, on es repasen els 20 anys d’història de l’entitat.

Palafolls. Entrevista de PROTAGONISTES al gerent de la Fundació Molí d’en Puigvert Miguel Angel Ruiz.

La entrevista ha estat publicada a la secció de societat del diari, amb data 25 d’abril de 2022. En ella, Miquel Àngel parla de la missió de la fundació, els seus valors, i detalla els principals projectes que, a dia d’avui, lidera la entitat. També reflexiona sobre com ha viscut a nivell personal aquesta evolució i posda el focus sobre el paper de totes les persones que treballen a l’entitat.

Pots accedir a l’entrevista fent clic aqui.