JORNADA TREBALL EMPRESARIS INCOPORA MONTGAT

El dia 1 de desembre es va celebrar a la sala Pau Casals de la Biblioteca de Montgat la “Jornada d’ocupació” dintre del programa incorpora de “La Caixa”

PROGRAMA DE L’ACTE

9:20h. Recepció i benvinguda als assistents.

9:30h Inici de l’acte. Intervindran el Sr. Miquel Àngel Ruiz, gerent de la Fundació Privada el Molí d’en Puigvert; el Sr. Jordi Nicolau, director territorial de CaixaBank a Barcelona i la Il·lma. Sra. Rosa Funtané, alcaldessa de Montgat.

Condueix l’acte la periodista i locutora Sra. Neus Sala.

9:50h Presentació del Programa Incorpora de la Fundació Bancària “la Caixa”.

10:00h Ponència: La Responsabilitat Social Empresarial, a càrrec del Sr. Josep Maria Canyelles, promotor de Responsabilitat Global i soci consultor de Vector 5.

10:25h Bones pràctiques en matèria de responsabilitat social al territori. Testimoni de empreses inclusives i treballadors del programa.

10:35h Torn obert de paraules a càrrec del Sr. Bernardo Muñoz, tècnic del programa Incorpora.

10.45h Cloenda de l’acte a càrrec del Sr. Miquel Àngel Ruiz, gerent de la Fundació Privada el Molí d’en Puigvert.

11.00h. Coffee break i networking.