Inauguració de Fora de Sèrie

Fora de Serie detallEl dia 9 de novembre es va inaugurar a Palafolls Fora de Sèrie, una nova botiga gestionada per la Fundació Privada el Molì d’en Puigvert.

Fora de Sèrie pretén ser un espai on el client pugui trobar roba de estil vintage, tant nova com peces molt escollides de segona mà, complements i objectes de decoració. Una part important la seva oferta la conformen una selecció de peces de mobiliari recuperades per l’equip de restauració de la nostra Fundació. De fet, dins de la mateixa botiga es troba un taller de reparació on usuaris de la fundació restauren i donen una nova vida a mobles en desús procedents de donacions de particulars i deixalleries.

Es tracta d’una nova iniciativa de la Fundació Molí d’en Puigvert per augmentar la qualitat de vida de persones amb trastorn mental mitjançant la seva incorporació al mercat laboral.

Desfilada PalafollsL’acte va comptar amb la presència de l’il·lm. Sr. Valentí Agustí, alcalde de Palafolls i impulsor actiu del projecte com a membre del Patronat de la Fundació

La inauguració va aplegar a mes de 200 persones i va concloure amb una desfilada a ple carrer per part d’un grup de veïnes de Palafolls que, amb professionalitat pròpia de models de passarel·la, van lluir diferents peces que es poden adquirir a Fora de Serie.
Fora de Sèrie es troba al carrer Feixetes dels Leon de Palafolls, just darrere del carrer Major.