CONVENI INCORPORA 2018

El dia 12 de gener de 2018 vam signar el conveni de renovació d’INCORPORA per a l’any 2018 per part de la nostra entitat en el palau Macaya de Barcelona. Aquell dia més de 80 entitats de la zona de Barcelona van signar la renovació per a l’any 2018.

La Fundació Moli de Puigvert porta des de l’any 2008 dintre de la xarxa d’INCORPORA mirant d’afavorir la insercció laboral de persones amb malaltia mental i/o problemes d’insercció social.
La xarxa incorpora en l’actualitat està formada per 382 entitats socials. Hi han 22 grups incopora a tota Espanya que formen un total de 756 tècnics d’insercció a tota espanya.

En aquests deu anys més de 200 persones han utilitzat els nostres serveis d’acompanyament dintre de la xarxa Incorpora. Des d’aquesta entrada volem donar gràcies a moltes empreses, persones, entitats que ens han ajudat a l’insercció laboral, sense elles no ha hagúes estat possible. De manera molt especial volem donar gràcies a l’Obra social la Caixa que sense ella no hagués estat possible aquesta tasca que hem portat a terme.

Per a més informacio: wwww.incorpora.org