Benvinguts a la nostra pàgina web

0rg_logoFundacioA la Fundació Privada El Molí d’en Puigvert acabem de remodelar la nostra pàgina web, www.fundaciomoli.org, un nou espai a Internet on trobareu tota la informació relativa a la nostra fundació i el serveis que oferim.

La web s’ha dissenyat per fer agradable la navegació, presentant la informació de forma clara, intel·ligible i amb un important suport gràfic.

La pàgina està estructurada en torn a dos eixos principals: Serveis a la persona i serveis a l’empresa. A serveis a la persona mostrem la nostra labor assistencial i de suport a persones amb malaltia mental. Dins del bloc de Serveis a l’empresa descrivim las activitats del Centre Especial de Treball adreçades a institucions i empreses ordinàries: Serveis de neteja, obra, manteniment i jardineria.

La web també dona especial rellevància a dos dels projectes mes actuals de la Fundació: Ecomolí, la nostra divisió d’agricultura ecològica, i Velles arts, de restauració de mobles, amb informació d’aquestes activitats i links directes a les seves respectives webs.

Nova Newsletter

Amb el llançament de la nostra pàgina web, també inaugurem un bolletí periòdic, en forma de newsletter,  on trobareu informació actualitzada sobre la Fundació i les nostres activitats. Us animem a que os subscriviu a aquest bolletí, visitant la nostra pàgina www.fundaciomoli.org o fent clic aquí.