BANKIA AMB COSIR I ESTRENAR

Bankia continua recolzant els projectes de la Fundació Molí d’en Puigvert.
En aquest cas, ajuntant econòmicament a la renovació de la web de cosir i estrenar, que no només estrena nou disseny, sinó que augmenta la seva oferta. A partir d’aquest més de maig, cosiriestrenar.com afegeix productes d’altres marques que col·laboren amb la Fundació, com Cóndor, que ofereix capses sorpreses de mitjons infantils, o Fora de Sèrie, que per primera vegada vendrà una part del seu catàleg outlet on line.

Aquesta iniciativa té com objectiu la creació de nous llocs de treball per a persones amb problemes de salut mental, de cara a gestionar l’augment de l’activitat de comerç electrònic.

Des d’aquí volem agrair la implicació de Bankia i el seu suport permanent.