ATADES

ATADES és una entitat de referència que treballa atenent en diferents àmbits, assistencials i laborals, a persones amb  discapacitat intel·lectual de tot l’Aragó.

El passat 14 d’octubre, amb motiu de la reunió del seu consell assessor, ATADES va organitzar una jornada on va tenir l’amabilitat de convidar a la nostra Fundació.

A l’acte, celebrat al Teatre Principal de Zaragoza, en gerent de la Fundació, Miquel Àngel Ruiz va explicar als assistents el nostre projecte d’inclusió laboral centrat en les botigues outlet de Palafolls Aquests col·laboracions permeten compartir experiències i intercanviar idees amb altres entitats que, com nosaltres, tenen com a missió augmentar la qualitat de vida dels seus usuaris.