ANDREU BUENAFUENTE DÓNA SUPORT A LA FUNDACIÓ EL MOLÍ D’EN PUIGVERT AL FESTIVAL HANDMADE

El passat Festival Handmade vam tenir un convidat molt especial al nostre stand: Andreu Buenafuente, conegut presentador i humorista, va visitar la Fundació El Molí d’en Puigvert, mostrant el seu suport a la nostra causa i a les iniciatives que impulsem per a la inserció laboral de persones amb alt risc d’exclusió social.

Durant la seva visita, Andreu va tenir l’oportunitat de conèixer de primera mà les nostres capses sorpresa, un dels nostres projectes més innovadors i amb gran acollida en el marc del nostre Outlet Social. Aquestes capses, que contenen peces seleccionades amb cura, no només ofereixen productes de qualitat als consumidors sinó que també promouen una oportunitat real d’inserció laboral.