11è FORAESTOCS a la seu de la fundació

El dia 11 de desembre de 2021 es va realitzar la 11ª edició del FEM: Foraestocs del Molí. En aquesta ocasió es va realitzar a les instal·lacions de la seu de la Fundació Privada el Molí d’en Puigvert a Palafolls.

Degut a les mesures Anti- COVID19 es van dur a terme certes accions. En aquesta ocasió es van vendre entrades per fer cinc torns de 200 persones. La facturació de l’entrada es va donar íntegrament a la Marató de TV3, que aquesta edició estava destinada a la causa de les Malalties Mentals. També es van aplicar totes les mesures anti-COVID habituals: distància de seguretat, mascareta i ús de gels hidroalcoholics així com el sanejament i la desinfecció de la roba entre cada torn.

Com sempre en edicions anteriors aquesta va ser tot un èxit i la gent va sortir-ne molt satisfeta, tant treballadors com clientes.