"Construir una persona és com un casa s'ha de començar per la cimentació, l'estructura, etc... fins a els últims detalls"

Nova aula d'informàtica

aula informàtica prelaboralEstem molt contents hem inaugurat una nova aula d'informàtica. Una aula amb 12 ordinadors tal com s'indiquen a les fotografies que us ensenyem. Aquesta aula serà utilitzada per tot el personal de la Fundació per a apropar les tecnologies de la informació a les persones amb malaltia mental. Volem donar les gràcies a l'obra social de "Caixa Manresa" i l'oficina de "La Caixa" Palafolls per la seva ajuda en la seva financiació.

El Prelaboral . . .

Aquella aventura que es va iniciar com a servei pilot ha tingut la seva continuitat

Aquest servei el gestionen des de fa més de tres anys, han passat moltes persones que han tingut com a objectiu principal la seva reinserció dintre del mon laboral. Algunes ho hem aconseguit, altres els ha costat més però ens esperona veure els canvis que realitzen i com a la llarga ajudem a aconseguir l'objectiu principal: construir-se com a persones.