Últimes notícies:

Setembre 2008:   Inauguració botiga de Bershka.

Agost 2008:   Obertura d'una botiga de Bershka.

Febrer 2006:
Ampliació de la botiga Fora de Serie.

Links:

Inditex Dutti

El Pais

Inditex Bershka

La Vanguardia

El Punt

Massimo Dutti i Bershka

Objectiu:

Proporcionar llocs de treball el més normalitzats possible, estables i ben remunerats a persones amb trastorn mental per mitjà de la venda de productes de qualitat

Oferim:

La única possibilitat a Catalunya d'adquirir roba de la prestigiosa marca Massimo Dutti de la temporada anterior a preus rebaixats en un 50% de mitjana.

Trajectòria:

La botiga Fora de Sèrie, situada al carrer Major núm. 18 de la població de Palafolls, obrí les seves portes en el mes d'abril de l'any 2002 i en el transcurs d'aquests anys ha experimentat una evolució espectacular tan pel que fa als aspectes econòmics, situant-se al nivell de vendes de les altres botigues del grup, com pel seu caràcter rehabilitador i integrador. S'ha dut a terme un estudi innovador, entre el Departament de Responsabilitat Social Corporativa d'INDITEX i la Fundació el Molí en el que s'analitza i comptabilitza l'impacte social que genera el fet que aquestes persones.  Els resultats de l'estalvi anual que cada usuari genera el fet que aquestes persones treballin, en comptes d'estar utilitzant únicament recursos sanitaris. Els resutats de l'estalvi anual que cada usuari genera perl fet de treballar, son francament espectaculars, i si els posem al costat de l'estudi de qualitat de vida percebuda pels propis usuaris, no hi ha dubte de que per a la societat en general, facilitar i fomentar experiències de treball amb sentit, no solament generen més qualitat de vida sinó que ens estalvien molts diners. Per a poder consultar l'estudi d'impacte social inditex memòria any 2006 (pàgines 365-6-7)