GRAN RECAPTE

Durant el dies 1 i 2 de desembre el servei de prelaboral de El Masnou va participar en el gran recapte d’aliments 2017 que es va organitzar per part del Banc d’aliments a tota Catalunya. Durant els dos dies, divendres i dissabte, grups de persones que es troben en procés d’inserció en el servei prelaboral van col·laborar com a voluntaris per la recollida d’aliments en un supermercat de la localitat de El Masnou. Va ser una col·laboració molt enriquidora per a ells ja que els permet apropar-se a les situacions de vulnerabilitat que hi han a la nostra societat. Durant els dos dies es van aconseguir un recaptar una tona d’aliments.

El gran recapte es una movilització que impulsa el banc d’aliments per tal de sensibilitzar de les situacions de pobresa que pateix la nostra societat.
Per a més informació GRAN RECAPTE