OYSHO FOR&FROM

El dia 4 de maig de 2018 es va inaugurar la botiga d’OYSHO a Palafolls. Aquesta botiga es troba dintre del programa FOR&FROM d’Inditex i es l’ampliació de la botiga que es va obrir a l0nay 2013. Al acte d’inauguració van venir l’Alcalde de Palafolls així com personal de la direcció d’OYSHO. En els parlaments es va comentar que aquesta ampliació reforça l’estructura comercial de Palafolls, permet a la Fundació Moli de Puigvert duplicar el nombre de treballadors i millorar el servei als nostres clients. Des de la Fundació volem agraïr a OYSHO la confiança en el nostre projecte i la possibilitat d’augmentar d’una manera molt important els llocs de treball a persones amb discapacitat, objectiu principal de la nostra missió.

Us animen a que vingueu a veure-la, la trobareu a l’avinguda costa brava 5 de palafolls. Us esperem

Per mes informació: europa press
la vanguardia