Comunicació

Per garantir l’èxit del nostre projecte és imprescindible fer visible la nostra tasca. Des de la Fundació hem creat diferents canals de comunicació, adreçats a tots el nostres públics, per tal de fer arribar als nostres agents el projecte i els objectius, els diferents processos d’implantació i, molt especialment, els nostres casos d’èxit.

TRANSPARÈNCIA

Es poden consultar les nostres dades més importants amb l’objectiu de donar informació suficient a les persones i que puguin conèixer la nostra acció socials. Feu clic aquí per veure aquesta informació.

El facebook es una de les nostres eines principals de difusió de notícies o esdeveniments. Feu clic aquí per accedir-hi.

També utilitzem twitter per fer difusió de activitats i notícies de la fundació. Feu clic aquí per accedir-hi.

També tenim presencia a Instagram

Per accedir al nostre canal de youtube feu clic aquí.

Ens en sentim orgullosos i volem compartir-los i mostrar-los com a elements incentivadors per continuar sumant esforços i recursos que ens permetin seguir endavant amb la nostra tasca d’integració socio-laboral de persones amb malaltia mental.

I ARA, UNA MICA D’HISTÒRIA…

Pots consultar les antigues webs de la fundació seguint els següents enllaços: